Tuesday, March 3, 2009

ANJING & BABI




Kerajaan haram jadah lagi celaka (Barisan Nasional) kini telah menunjukkan bahawa mereka sebenarnya takut untuk menghadapi sidang tergempar DUN Perak. Andai sja mereka berani mengatakan bahawa sidang tersebut tidak sah, pasti mereka tidak akan mempedulikan sidang dilaksanakan di dalam dewan. tetapi dengan mengerahkan kuasa polis untuk menghalang ADUN-ADUN Pakatan Rakyat daripada bersidang di Dewan Rakyat.
Tetapi kebodohan UMNO terserlah lagi, setelah kenyataan-kenyataan bangang yang disebut oleh PakLah, Najib dan kuncu-kuncunya yang bercakap seolah tidak mengerti perundangan atau pelembagaan. Beringatlah kita semua, ANJING (NAJIB) ini akan menggigit kita sekiranya ia terlepas ke kerusi Perdana Menteri. Sekarang ANJING ini telah berhenti menyalak, tunggu sedikit masa lagi ia akan menyalak semula.
Dan yang terus senyap sehingga kini adalah seekor BABI (PAKLAH) yang menyumbu dalam diam. Pantang ada betina terus sahaja nak disumbunya. Inilah Pemimpin Islam Hadhari. Perancangan jahat BABI ini akan kita lihat tidak lama lagi. Bersedialah wahai kalian semua!!!


No comments:

Post a Comment